Wydanie duplikatu decyzji o wykreśleniu z archiwalnej ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Racibórz
23‑11‑2021 08:43:03
KARTA INFORMACYJNA
Urząd Miasta Racibórz, ul. Króla Stefana Batorego 6
Centrala nr tel. +48 32 755 06 00,
Wydział Spraw Obywatelskich nr tel. +48 32 755 06 613
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 15 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111).
Wymagane dokumenty
- Wypełniony formularz wniosku (patrz załącznik).
- Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (do wglądu - w przypadku składania wniosku osobiście).
- Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika lub prokury (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.
Sposób dostarczania dokumentów
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
- Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach pracy (pokój Nr 7 - parter).
- Przesłać elektronicznie za pośrednictwem Platformy ePUAP z wykorzystaniem usługi Pisma ogólnego do podmiotu publicznego.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Spraw Obywatelskich (pokój Nr 7 - parter)
Numer telefonu +48 32 755 06 13
Opłaty
- Kwota opłaty: 5 PLN (opłata skarbowa) od każdej pełnej lub rozpoczętej strony dokumentu.
- Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 PLN.
- Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.
- Opłatę w wymaganej wysokości można wpłacić w kasie Urzędu Miasta - pokój nr 116 (I piętro) lub bezpośrednio na rachunek bankowy - MIASTO RACIBÓRZ : 78 1050 1070 1000 0004 0003 3692.
- Jeżeli Wnioskodawca nie wie, ile stron ma dokument, do którego będzie wydawany duplikat, przed dokonaniem wpłaty proszony jest o kontakt z urzędem (telefonicznie lub drogą elektroniczną) w celu uzyskania informacji o wysokości opłaty: Wydział Spraw Obywatelskich, numer telefonu : (32) 755 06 13 lub (32) 755 07 53, e-mail : obywatelski@um.raciborz.pl
Terminy i sposób załatwienia sprawy
Duplikat decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej wydawany jest w terminie 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku
Tryb odwoławczy
Inne informacje
- Od 1 lipca 2011 roku powstała Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej prowadzona przez ministra właściwego ds. gospodarki.
- Zaświadczeniem o wpisie w CEIDG jest wydruk ze strony internetowej CEIDG. Organy administracji publicznej nie mogą domagać się od przedsiębiorców okazywania, przekazywania lub załączania do wniosków zaświadczeń o wpisie w CEIDG.
- Procedura dotyczy tylko przedsiębiorców, których organem ewidencyjnym był Prezydent Miasta Racibórz. Organ gminy może wydawać tylko duplikaty decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działności gospodarczej zakończonej przez 1 lipca 2011 r.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem Danych jest Prezydent Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, boi@um.raciborz.pl, tel. 32 755 06 00.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych to: iodo@um.raciborz.pl.
- Celem przetwarzania danych osobowych jest wydanie duplikatu decyzji.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit . c RODO - wypełnienie obowiązku wynikającego z przepisu prawa tj.:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej.
- Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, dane będą udostępniane innym administratorom oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
- żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
- sprostowania danych osobowych,
- żądania usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie przez Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wydania duplikatu decyzji.
- Pana/Pani dane nie będą przetwarzane dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą podlegały profilowaniu.
Dokumenty:
Wniosek o sporządzenie duplikatu decyzji o wykreśleniu z archiwalnej ewidencji działalności gospodarczej.pdf
20-09-2024 08:04:19
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
90KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie